Vije-sti

Objavljen

photo: black midi, credit: Atiba Jefferson

Objavljen "Hellfire" - novi album londonskog trojca black midi

Treći album Britanaca black midi "Hellfire", već je proglašen za najbolji u njihovoj karijeri.

Svoj kultni status ovaj mladi bend zavrijedio je glazbom čiji cilj je probuditi i uzburkati osjećanja nauštrb ugodnosti ili stava.

Ekstravagantni i talentirani britanski trio iz južnog Londona black midi čine Geordie Greep (gitara, vokal), Cameron Picton (bas, vokal) i Morgan Simpson (bubnjevi). U svojoj petoj godini postojanja predstavljaju treći studijski album "Hellfire", objavljen danas (15.07.) u izdanju Rough Trade Records.

Bend se upoznao u prestižnoj BRIT školi za scenske i kreativne umjetnosti 2017. godine. Geordie i Matt ime benda su preuzeli iz japanskog glazbenog žanra, gjde je MIDI datoteka puna toliko glazbenih nota da njezin vizualni prikaz izgleda potpuno crno. 

Nakon objavljenih singlova ‘Eat Men Eat’, glavnog singla ‘Welcome To Hell’ te ‘Sugar/Tzu’, postalo je očigledno da je koncept "Hellfire" albuma - priča u prvom licu moralno sumnjivih likova. Kako to Greep opisuje: "Ako je “Cavalcade”  bila drama, “Hellfire” je poput epskog akcijskog filma."

Kroz svoje prethodne albume black midi je razvijao teatralno-glazbeni narativ svojih pjesama - glazba je bila tu da kroz post punk, prog, indie jazz, funk, hip hop, krautrock i ko-zna-kakve još glazbene varijacije objasni dramaturgiju tekstova.
Ima direktnih i dramatičnih monologa, blistavo privlačnih našem degradiranom osjećanju za dobro i pogrešno. Nikada niste sasvim sigurni da li da se smijete ili užasavate. Tajanstvena vojna rudarska korporacija koja stoji iza pjesme 'Diamond Stuff' s njihovog drugog albuma "Cavalcade", ponovo se pojavljuje u Cameronovoj pjesmi 'Eat Men Eat', a neki od njegovih najboljih tekstova pojavljuju se u snažno slatkoj 'Still', najmanje apstraktnoj, najlirskijoj pjesmi među novim materijalima.

Na albumu „Hellfire“ ima puno ljubavi i emocija." kaže Cameron. "Svaka pjesma ima nježnu drugu stranu. Mrak izlazi snažno, tu su pakao i Sotona, ubojstva i neugodne stvari, ali svaka pjesma ima i svijetlu i tamnu stranu." Stvaranje novog albuma trajalo je šest mjeseci. Izniklo je iz rifa na jednom od najstarijih session svirki grupe, koji je procvjetao u futurističku boksačku dramu 'Sugar/Tzu'. Opseg, snaga i moćna produkcija black midi glazbe nikada nije bila veća nego na "Hellfire", djelomično zahvaljujući producentici Marti Salogni, koja je s bendom radila na uvodnoj pjesmi s "Cavalcade" albuma - 'John L'. Ali, kao i uvijek, vrsta glazbe black midi  nije toliko važna koliko njena kvaliteta. Niti je toliko važno što mislite  o njihovoj glazbi, već kako se osjećate u vezi s njom.

Album "Hellfire" već je proglašen najboljim britanskim albumom godine. Nadograđuje se na melodijske i harmonijske elemente svog prethodnika "Cavalcade", dok proširuje brutalnost i intenzitet prvijenca "Schlagenheim".

U studenom 2021., na kraju njihove proslavljene turneje po SAD-u, black midi su u Chicagu, snimili live album sa Steveom Albinijem, u njegovom čikaškom Electrical Audio studiju, a snimali su pjesme iz svog cijelog kataloga. Šest od tih pjesama bit će objavljene na 6 fleksi diskova (na svakom po jedna), a koji će pojedinačno biti dostupni u ograničenoj nakladi, uz narudžbu u određenim glazbenim prodavaonicama.

sound-report.com
sound report

Glazbeni magazin o domaćoj nezavisnoj sceni