Intervju

Ljudi iza scene: V1T0 - domaći producent koji gradi inozemnu karijeru

Ljudi iza scene: V1T0 - domaći producent koji gradi inozemnu karijeru

Iza umjetničkog imena V1T0 krije se mladi producent čije umijeće krasi mnogobrojne hitove domaće, ali i inozemne glazbene scene. Jedan je od uspješnih producenata nove generacije čiji su rad prepoznali velikani sa svjetske scene, u ovom slučaju to su DJ Carnage, Young Thug i 808 Mafia. Grše, Ivo Sivo i Hiljson Mandela samo su dio ekipe u čijim pjesmama se krije njegov umjetnički potpis, a u pripremi je solistički EP.

Za sve one koji se još nisu susreli s tvojim radom, tko se krije iza umjetničkog imena V1T0?

Ja sam Paolo Šepić, imam 24 godine, živim na relaciji Mali Lošinj – Zagreb, bavim se produkcijom i inženjerstvom zvuka.

 

Kada si se odlučio da želiš postati producent i što ti je bila najveća inspiracija?

Još od malih nogu volio sam bubnjeve i u 4-5 razredu osnovne sam se upisao u neku vrstu glazbene škole u Malom Lošinju, gdje sam svirao bubnjeve, no nakon godinu, dvije sam bio izbačen zbog tog što nisam znao note nego bih sve odsvirao po sluhu. Nakon toga sam na internetu tražio neki program gdje su bubnjevi i tako sam pronašao FL Studio, no tek 2011., nakon slušanja Mac Millerove pjesme "Smile Back", prvi put sam se zapitao "kako je ovaj beat napravljen" i tako, malo po malo, počeo eksperimentirati  i naučio sve vezano za FL Studio kako bih mogao raditi beatove. Budući da sam oduvijek htio da mi beatovi zvuče kao nešto što čuješ na radiju, naučio sam i inženjerski dio posla, odnosno miks i master.

 

Kako bi opisao svoj producentski doprinos pjesmi? Koji je tvoj umjetnički cilj i pravac?

Pjesma zapravo ne postoji bez mene (producenta), jer producent stvori beat ni iz čega i onda izvođač ima priliku smisliti riječi i melodiju dok sam mu ja kao producent već dao sve upute (ritam, tempo, stil). Kao nekakav film bez glavnog glumca, on sam treba uskočiti i prilagoditi se svemu.

 

Tvoj rad su prepoznala velika svjetska imena, kako je došlo do suradnje s velikanima?

Krenulo je s Gezinom (Filip Gežin) koji također živi u Zagrebu i član je 808 Mafije. 2017.godine smo pričali preko maila i počeli raditi zajedno, on mi je dosta pomogao oko svega. Općenito sam slao mailove izvođačima ili njihovim menadžerima. Neki od njih su se i javili, jer su me prepoznali zbog drum kitova koje sam prodavao preko svoje stranice.

Nisi jedini DJ s ovih prostora koji je postigao svjetski uspjeh, u čemu je kvaka? Zbog čega su naši producenti u posljednje vrijeme toliko cijenjeni u svijetu?

Radna navika, stvaranje veza, suradnja, talent.

 

Što si primijetio, po čemu se razlikuju producenti vani i kod nas? Koju bi praksu uveo ovdje?

Iskreno, ni po čemu. Kad vidite kako, na primjer Arian Vuica i Iso Miki rade, to je svjetska razina kvalitete, talenta i opreme.

 

Iz tvoje perspektive, koliko je zvuk domaće pop produkcije u skladu sa svjetskim trendovima?

Pop - nimalo, zvuči kao nešto wannabe strano iz 2013. Ali u trapu i r'n'b-u smo jaki, ne baš kao vani, ali ide u tom smjeru.

 

Danas se sve više ljudi zanima za audio produkciju, jer je postala relativno dostupna. Gdje si ti stekao svoje znanje?

Najviše sam naučio od sebe samog, mislim da sam samome sebi najbolji učitelj. Dosta sam učio na svojim greškama, pogriješiš, probaš opet i zatim uspiješ.

 

S kojim ti je domaćim glazbenikom bilo najbolje surađivati, a s kim bi još želio surađivati a do sada nisi?

Ivo Sivo. Goran Bare.

 

Koje je regionalno djelo, po tvojem mišljenju, ultimativni produkcijski vrhunac?

S/O Iso Miki!!!!!!

 

U planu je tvoj solistički EP. Kako će to zvučati? Što publika može očekivati?

6 pjesama po 2 minute, 4 velika izvođača - 2 mala. Nešto kao što Metro Boomin radi.

 

dr.sc. Maja Trstenjak
dr.sc. Maja Trstenjak

Glavna urednica portala Sound Report